fbpx

A Gyakran Ismételt Kérdések (és válaszok) menüpontnak helye van a weboldalon. Ugyanúgy, mint a Rólunknak (vagy Rólad), Jegyvásárlásnak, Kapcsolatnak, Szolgáltatásoknak, Programoknak vagy bármi másnak. Ha jól használod (lehet rosszul használni?), akkor elég sok e-mailt, messenger üzenetet és telefont tudsz megspórolni magadnak, az ügyfélszolgálatnak, a kollégának, az intézménynek.

Találomra most megnéztem 10 kulturális intézmény weboldalát, de egyik helyen sem találtam ilyen lehetőséget. Valahogyan ez nincsen sulykolva egy új portál elkészítésénél vagy egy régi optimalizálásánál. Nem lenne fontos? Pedig az!

Gyakran Ismételt Kérdések

Ugyanolyan fontos, mint a 404-es oldal, amivel szintén kevesen foglalkoznak. Pedig tud vicces, jópofa is lenni.

Hogyan állj neki, ha szeretnél egy GYIK menüpontot?

  • Kérdezd meg az ügyfélszolgálatost, hogy mivel keresik meg leggyakrabban e-mailen vagy telefonon.
  • Kérdezd meg a kollégákat, hogy mivel keresik meg leggyakrabban e-mailen vagy telefonon.
  • Kérdezd meg a social médiáért felelős munkatársat, hogy mik a leggyakoribb kérdések üzeneteben.
  • Kérdezd ismerősödet, barátodat, családtagodat vagy ellenséged, hogy ő mire lenne kíváncsi, amit nem talál a weboldalon (és azonnal telefonhoz, e-mailhez nyúlna).
  • Beszélgess és kérdezd meg a programokra ellátogatókat, hogy ő mire lenne még kíváncsi a hellyel, szolgáltatással kapcsolatban.
  • Lépj ki a Google fiókodból és és keress rá a saját intézményedre, programodra. Nézd meg, hogy mire kerestek rá mások.
  • Lépjen ki a munkatársad, barátod, ellenséged a Google fiókjából és és keressen rá az intézményedre, programodra. Nézze meg, hogy mire kerestek rá mások. Ja igen, és mondja is meg neked 😉

Miket lehet elhelyezni a GYIK-ben?

  • Jegyvásárlási infókat
  • Jegyvásárlás utáni infókat, ha például online vásárol: nézze meg a spam mappában is a levelet stb.
  • Nyitva tartást
  • Parkolási lehetőséget
  • Útvonaltervezőt
  • A megközelítés részletes leírását autóval, cangával, tömegközlekedéssel, gyalog
  • Hol tud valaki előadóként, produkcióként jelentkezni
  • És manapság elengedhetetlen a járvánnyal kapcsolatos információk tömkelege

PRO TIPP: ha nagyon sokan kérdeznek rá olyan információra, ami amúgy megtalálható a honlapon, akkor azt emeld ki. Ilyen lehet a telefonszám, a pandémiás dolgok, cím és minden más, ami eszedbe jut.

Ha tudtunk segíteni, akkor mond el nekünk és másoknak Facebook oldalunkon.

Ha szeretnéd, hogy ebben is segítsen a Kulturkom csapata, keressetek minket bátran.

Ha pedig bármilyen más szolgáltatást vennél igénybe tőlünk, KATT IDE.

Lentebb pedig egy kattintással iratkozz fel hírlevelünkre, hogy ne maradj le a legfrissebb tartalmakról.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Szólj hozzá!
Estefán Bálint

Estefán Bálint

Online marketing és kulturális menedzser, a méltán népszerű egriprogramok.hu portál alapító-főszerkesztője, a szeretlekmagyarorszag.hu újságírója. Szociálpolitikus végzettsége is van a jogi asszisztensi mellett.